2017. április 23., vasárnap

Egészen szolid voltam

Ahhoz képest, hogy a vonatkozó polcon 11-15 könyv sorakozott - folyamatosan változó címekkel -, nagyon visszafogott voltam. Ennek az az egyik oka, hogy maga a vásárlás aktusa nem okozott örömet. Nem tudom, hogy azért, mert annyit nézegettem-pakolgattam, hogy mit vegyek meg és mit ne, vagy azért, mert nekem ez a harácsolós korszak végleg elmúlt.
Maguknak a könyveknek örülök; az NW-t úgy vártam, mint a Messiást, a Saját szobát biztatásból vettem meg (remélem, nem én voltam az egyetlen), hiszen a régi kiadás itt figyel a polcon, a Gabo novelláskötete szintén Messiás volt - sokakkal ellentétben imádom a novellákat -, egyedül A mágikus gondolatok éve volt impulzusvásárlás. Lehet, hogy meg fogom bánni, de a témája nagyon vonz. A szobalány régóta izgatja a fantáziám, de elpakoltam az agyam egy hátsó fiókjába, ahonnan hirtelen kiugrott, én meg úgy voltam vele, hogy miért ne.


Közben elfelejtettem, hogy lesz még egy beszerzésem, Sarah Andersen Puha, boldog puffancsa [nem vagyok hajlandó nagy kezdőbetűkkel írni a cím első utáni szavait], már ott vár a kiadóban, remélhetőleg holnap el is tudom hozni.
Amúgy a Felhőatlaszt kezdtem el olvasni, a kedves könyvei közül kommandóztam be a VCs-be. Felbukkant az agyamban, én meg mentem a kísértés után - muszáj kihasználnom ezeket a pillanatnyi fellángolásokat, főleg a vaskos köteteknél, különben az életben nem olvasom el őket. És felkúrtam magam Gavaldán, nem is emlékszem, utoljára mikor voltam ennyire dühös egy könyvre, muszáj valami igazival kikúrálnom magam.

Ti miket vettetek a Könyvfesztiválon (ha voltatok)? Láttátok a gumibálnát az egyik stand felett?


7 megjegyzés:

  1. Egészen szolid voltál tényleg. :) Nekem is volt egy változó tartalmú polcom, de arra mindenfélét felpakoltam, csak olyat is, amit meg akartam nézni a standon, és kész, meg olyat is, ami fixen, biztos beszerzés volt. :) Én se csináltam nagy ereszd el a hajamat akciót ;) 7 könyvet hoztam haza, de ebben van egy útikönyv és egy szótár is, amik szinte nem is számítanak. ;) Ja meg egy reci. :)
    Meg kellett néznem, hogy tényleg nagybetűkkel írják-e máshol, hivatalosan a puffancs cím szavait, és meglepődve konstatáltam, hogy igen... Miért?! Az egy dolog, hogy angolul ez a szabály rá, de magyarul nem.
    Valóban engedni kell ezeknek a pillanatnyi fellángolásoknak, különben nagyon soká tolja az ember a vastag könyveket.
    Melyik Gavaldán kúrtad fel magad? Nem figyeltem az olvasásaid most. (el volta foglalva a fesztezéssel)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor az tkp. csak négy könyv.:)
      Angol/amerikai hatás, ennyi. "A Szolgálólány meséje" is így szerepel, ahogy itt írom, elég fura.
      Jaj, te, nem kötelező figyelned, miket olvasok.:)) A Kis kiruccanáson, olyan odakent izé volt, és nagyon bugyutának találtam. Nem emlékszem, te olvastad?

      Törlés
    2. Hehe, igen, tkp csak annyi. ;) Ráadásul égen-földön-molyon nem is találom azt az útikönyvet, amit megvettem, szóval nem is létezik. :D (a kiadó honlapján se :D)
      Jajj, a szolgálólányt nem is figyeltem. Nekem nem szimpi ez az indokolatlan nagybetűzés, és tudom, hogy te sem szereted...
      De szoktalak azért figyelni, csak most nem láttam. Az nincs meg nekem, az Édes élet van nálam kölcsönben, megnyugodtam, hogy nem az volt a vétkes. :D Gavaldától csak az Együtt lehetnénket meg a 35 kiló reményt olvastam. Utóbbit nagyon imádtam.

      Törlés
    3. Biztos valami bezúzatlan példány.:D
      Az Édes életünk nekem tetszett, abban jól elkapta a hétköznapi emberek vergődését. De, tudod, van annyira más ízlésünk, hogy lehet, neked tetszene a Kis kiruccanás.:)

      Törlés
    4. Nem, tök új! :) Lehet, hogy még túl új, az a baj. :D
      Hmm, hát igen, vannak néha olyan könyvek, amikről másként vélekedünk. :) Az Édes életet azt mindenképp olvasni fogom. A Kis kiruccanásról egyébként most már nem csak tőled hallottam rosszat.

      Törlés
  2. Nagyon visszafogott voltál, főleg hozzám képest, aki most kitomboltam magam. :D De azzal nyugtatom magam, hogy eddig jó voltam, és amiket vettem, tényleg szerettem volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tényleg szeretted volna őket, nincs baj.:)

      Törlés